donderdag 2 mei 2019

Internationaal Kinderfeest bij de Haagse Hopjes. De Wijktijgers van buurthuis Bario waren er allemaal bij! YEH!

Wij gingen als Wijktijgers met notitieblokjes en camera's op pad om jullie een indruk van het Internationaal Kinderfeest bij de Haagse Hopjes op het Joubertplantsoen van Den Haag Transvaal te geven.
Bij buurthuis Bario konden kinderen geschenkdoosjes versieren

Het regende gelukkig maar kort

Veel kinderen vinden het SUPER leuk!


Moena maakt er foto's van
Even scherp stellen

Juffrouw Firoza deed er een jojo in als je klaar was.

De vrijwilligers juffrouw Majda, Rinia, Reem, Rubena en Firoza helpen bij de Bariokraam.
Meester Jeroen van obs de Springbok kwam kijken en hij vond ons hartstikke goed!

Bob de Clown
 Vind u het leuk?
Ja, super leuk.
Wilt u een volgende keer ook weer komen?
Ja graag, het is hier leuk!
Hoe oud bent u?
51 Jaar.
Wist u dat dit vandaag zou gebeuren?
Ja, tuurlijk.
Wat vind u leuk aan clown zijn?
Gek doen!
Moena vraagt aan 2 helpers; 'hoe laat bent u gekomen"?
2 Uur.
En aan 3 vriendinnen; "naar welk spel zijn jullie als eerste toe gegaan?
Naar het springkussen.
Welk spel vinden jullie er het leukste uitzien?
Het springen op de trampoline is super leuk om te zien.

Andrea schiet in de roos!

Olivier helpt bij het pijl en boog schieten.
Hoe oud bent u?
15 jaar.
Wat vind u hier leuk aan?
Ik vind het leuk dat ik hier iedereen kan helpen.
Zo werden de poffertjes gemaakt
Ze waren verrukkelijk.
Abeby komt maar soms want woont niet in Den Haag maar houdt heel erg van poffertjes en limonade.
Hajar vindt het fijn om lekker te kunnen spelen, een bandje te kunnen halen en op een bank te zitten.

Sorayavindt het springkussen leuk en de limonadekraam maakt haar altijd blij.


Hoe heet u?
Samira.
Hoe lang werkt u hier al?
2 Jaar.
Hoe oud bent u?
33 Jaar.
Waarom heeft u dit spel gekozen?
Omdat ik het heel leuk vind.
Hoe lang woont u hier?
10 Jaar.


 Wat doet u?
 Ik geef Yoga.
Hoe heet u?
Ik heet Peggy.
Hoe oud bent u?
51 Jaar.
Waarom vindt u dit leuk?
Ik vind het gezellig om te doen.
Hoelang komt u hier al?
Al twee jaar.
Hoe heet u?
Ik heet Michel, ik ben free runner.
Hoe oud bent u?
24.
Waarom heeft u dit gekozen?
Omdat ik deze sport leuk vind.
 Hoe heet u?
Meester Thijmen
Wat bent u?
Een soort dansmeester.
Hoe heet deze sport?
Sfroeor, zo heet het.

Wat is dit?
Een digispel.
Waarom heeft u dit spel gekozen?
Omdat het een leuk spel is.
Hoe heet u?
Remko.
Hoe heet jij?
Sofia.
Wat vind je leuk?
Ik zit niet op dansen en hier kan ik dansen en springen.

Hoe heten jullie?
Cancu en Sivim.
Komen jullie hier vaak?
Ja, we komen hier altijd.
Wat vind je leuk?
Het springen, het springen vinden we leuk!








De Wijktijgers hebben veel interviews afgenomen en foto's gemaakt..
Van Omer, Andrea en Zahier lees je de interviews na de meivakantie.
Tot dan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten