donderdag 7 mei 2020

Vakantie thuis in Transvaal


Digitale Buur (thuis) activiteitenprogramma 2020

In de meivakantie heeft het buurthuis Bario altijd dingen georganiseerd voor de kinderen.
Door deze coronacrises kunnen niet alle dingen gedaan worden, dus zijn de meeste activiteiten online.

Voor dit jaar ging buurthuis Mandelplein voor twee weken 'activiteiten tassen' aan de kinderen geven voor die online vakantielessen.  Ik ging met mijn broertje en voor 
Mijn vriendin
mijn vriendin, de pakketten/tassen afhalen bij juf Josée in buurthuis Bario.



Elke ochtend hebben kinderen voorgelezen met de juf.
s ’Middags gaan de kinderen creatief, dingen doen of maken op het live YouTube kanel.

Soms kinderen bakken, soms knutselen, en zo is er nog veel meer te doen.

Op vrijdag 1 mei, hebben wij eigen minimuseum gemaakt met juf Sandra van het Museon. Ik vraag veel van de presenteer omdat de les was live.

Wij doen ook beweging met meester Cecile, en later een live bingo
Mijn broertje heeft Bingo en mag een prijsje gaan afhalen.

 met meester Abdeslam met en leuke prijsjes.

Geschreven door: Wijktijger Raheema


Geen opmerkingen:

Een reactie posten