donderdag 19 november 2020

Raheema en de taekwondowedstrijd

Mijn tweede taekwondowedstrijd Op Zaterdag 7 november 2020, werd ik vroeg wakker omdat ik een wedstrijd had bij Bario georganiseerd door Bario en Choi Yong. Het was een heel spannende dag, omdat het mijn verjaardag was. Samen met mijn kleine broer op naar de gymzaal voor deze leuke dag. Daar heb ik heel lang moeten trainen tot ik aan de beurt was om te gaan.
Ik moest tegen twee meisjes gaan, de ene keer was het heel zwaar maar uiteindelijk was het gelijk spel. De tweede keer, moest ik tegen een andere kind dat was wel wat makkelijker. De derde keer was niet zo moeilijk, en tenslotte won ik eerste plaats. Ik heb een medaille met een beker gewonnen.
Blije Wijktijger Raheema! Ps: wij zijn allemaal trots op je Raheema! Gefeliciteerd met je verjaardag! De fototaart was heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten