donderdag 23 april 2020

De scholen weer open

Hallo beste lezers,
zoals wij allemaal weten is er een versoepeling aangekondigd door het kabinet.
We kunnen weer naar school daar had ik heel graag op gewacht want thuis zitten
wordt steeds saaier en duurt lang.
De juffen van mijn klas hebben de klassen zo ingedeeld dat je anderhalve meter
 afstand hebt.
Het is wel leuker dat je weer naar school kan en je weer kan leren hoe je normaal leert.
Dan kom je niet achter in de maatschappij.
Ik kan dan ook weer naar taekwondo en gewoon sparren met contact.
Ik had afgelopen week pizza gemaakt.
Het was heel eenvoudig. Ik had er 3 gemaakt en het was heel lekker.
Ik had mijn moeder geholpen met loempia's te maken.
Door lekker te koken thuis heb je ook lekker eten.

Ook help ik in het huishouden.
Ja hé, je moet er wel wat van maken om je dag door te brengen
anders ga je je vervelen.
De hele dag op je telefoon zitten is ook saai.
Deze week had ik veel leuke films gekeken.
In buiten spelen had ik geen zin.
Tot slot vind ik deze maand in de coronatijd heel heftig met al de regelingen
die gemaakt zijn door het kabinet, maar het was zeker nodig.
Anders zouden er eer mensen overlijden en het virus zich meer verspreiden.


Wijktijger Zahier.























Geen opmerkingen:

Een reactie posten